Vil du være med i Dansk Netværk for Fælles Beslutningstagning?

Center for Fælles Beslutningstagning har lanceret et Dansk Netværk for Fælles Beslutningstagning. Det er et fagligt netværk med fokus på at udbrede kendskabet til og implementere fælles beslutningstagning i alle dele af sundhedsvæsenet.

Det gør vi ved at:

• skabe et forum for udveksling af viden og erfaringer inden for forskning og praksis i fælles beslutningstagning
  • facilitere samarbejde og netværk mellem forskere, klinikere, patienter, beslutningstagere og andre relevante interessenter
  • øge opmærksomheden på fælles beslutningstagning
  • understøtte udvikling og evaluering af værktøjer og ressourcer, der kan anvendes i fælles beslutningstagning

Netværket er for alle, som ønsker at være et del af et dansk fagfællesskab omkring forskning og implementering af fælles beslutningstagning og er relevant for patienter, klinikere, forskere, ledere og beslutningstagere.

Arrangementer

Netværket inviteres to gange årligt til aktiviteter, hvor fælles beslutningstagning kommer på dagsordenen. Det kan være faglige oplæg, workshops eller seminarer. Et af netværkets faste tilbagevendende aktiviteter er Dansk Forum for Fælles Beslutningstagning, som afholdes hvert andet år.

Meld dig ind i netværket

Et medlemskab er gratis og er for dig, der arbejder med eller har interesse for fælles beslutningstagning, og som ønsker at være en del af et stærkt fællesskab og holde dig opdateret på området. Du tilmelder dig ved at sende en mail til CFFB@rsyd.dk.