Skip til primært indhold

Kontakt

Her finder du telefonnumre og diverse praktiske oplysninger

Kontakt

Bestilling, ændring eller aflysning af tid
Hverdage kl. 8.00 - 15.00
Telefon 79 40 59 80 
 

Aflysning af operationstid 

Hverdage kl. 8.10 - 15.00
Telefon 7940 59 80 

Hverdage kl. 15.00 - 8.00 samt weekend og helligdage
Telefon 79 40 59 62
 

Problemer eller spørgsmål efter operation

Telefontid hverdage kl. 8.10 - 15.00
Telefon 79 40 59 80 

Telefontid hverdage kl. 15.00 - 8.00 samt weekend og helligdage
Telefon 79 40 59 62
 

Reparation af høreapparat

Åbent værksted kl. 9.00 - 12.00 uden tidsbestilling.

Vores tekniker har åbent alle hverdage kl. 9.00 - 12.00. Du kan ikke bestille tid til dette. Når du ankommer til afdelingen, skal du registrere dig ved sekretæren i skranken.

Du kan også sende dit defekte høreapparat direkte til leverandøren. Det skal lægges i en æske og pakkes forsvarligt ind. Du finder en liste over adresser til leverandører på denne side
 

Bestilling af transport

Telefontid hverdage kl. 8.00 - 15.00
Telefon 79 40 59 80 

Transport kan bestilles til dig, hvis du ikke har mulighed for at bruge almindelig transport af helbredsmæssige årsager.  

Sikker mail

Du kan sende en sikker mail til Øre- Næse- og Halsafdelingen. Du skal klikke på ét af følgende mailadresser for at sende en sikker mail til os.

Sikker mail til Øre- Næse- og Halsafdelingen

Sikker mail til Høreklinikken

Her logger du ind i din digitale postkasse på Borger.dk med dit NemID og er klar til at skrive din mail direkte til os.

Med digital post sendes din mail og dine personlige oplysninger sikkert. Du skal huske at skrive dit navn og cpr-nummer.

Har du spørgsmål om digital post, kan du læse mere her
Vi kan kun garantere sikkerheden af dine personlige oplysninger, hvis du sender til os gennem "Digital Post".
 
 

APPFWU01V