Kontakt din lokale hørekonsulent og Høreklinikken
Hvis du har spørgsmål eller tekniske problemer med dine høreapparater, kan du kontakte din lokale hørekonsulent eller Høreklinikken.
Kontakt din lokale hørekonsulent
Hvis du har spørgsmål, eller der opstår problemer med dit høreapparat undervejs, skal du kontakte din lokale hørekonsulent. Du er automatisk tilknyttet en hørekonsulent i den kommune, du bor i.
Din lokale hørekonsulent kan fx hjælpe med:
- undervisning i, hvordan du betjener og vedligeholder dine høreapparater
- afprøvning og ansøgning om høretekniske hjælpemidler fx teleslynge
- justering af lyd på dine høreapparater
- reparation af dine høreapparater.
Der kan være forskel på, hvad din lokale hørekonsulent kan hjælpe dig med.
Find hørekonsulent
Kontakt tekniker på Vejle Sygehus
Teknikeren tilbyder hjælp til reparation af dit høreapparat.
Teknikeren har åbent alle hverdage mellem kl. 9-12 i Høreklinikken på Vejle Sygehus. Du skal blot møde op og registrere dig ved skranken mellem kl. 9-12, så kalder teknikeren dig ind, når det er din tur.
Der er ikke tilknyttet en tekniker på Middelfart Sygehus.
Kontakt leverandør for reperation
Du kan også selv sende dit defekte høreapparat direkte til leverandøren.
Vær opmærksom på, at du 3 første måneder efter udlevering af dit høreapparat skal besøge teknikeren i Høreklinikken for reparation af dit høreapparat. Efter de første 3 måneder, vil du selv kunne sende det direkte til leverandøren. Du betaler selv for forsendelsesomkostningerne.
Du skal lægge høreapparatet i en æske sammen med dit navn, adresse, telefonnummer og en fejlbeskrivelse. Derefter skal du pakke æsken forsvarligt ind, før du sender den.
Kontaktoplysninger på leverandører
Kontakt Sekretariatet i Høreklinikken, Vejle og Middelfart Sygehus
Sekretariatet, Høreklinikken
79 40 59 80
Mere information:
Sekretariatet kan hjælpe med at booke eller ændre dine tider til justering af lyd og fornyelse af høreapparater.
mandag - onsdag og fredag kl. 8-15
torsdag kl. 9-15