Skip til primært indhold

Kontaktform på Øre-, Næse- og Halsafdelingen, Sygehus Lillebælt

Beslutningshjælperen Kontaktform er udviklet for at hjælpe patient og kliniker, med at finde den kontaktform, der passer bedst til den enkelte patient.

Valg af kontaktform

Beslutningshjælperen Kontaktform er udviklet for at hjælpe patient og kliniker, med at finde den kontaktform, der passer bedst til den enkelte patient. På Sygehus Lillebælt har vi løfter til vores patienter, der blandt andet omhandler respekt for din tid og præcis og personlig behandling. Dette kan vi imødekomme ved at patienten, i samarbejde med klinikeren, kan vælge mellem fysisk fremmøde, virtuel kontrol eller behovsstyret kontakt.

Fagområde

Øre- Næse- Hals

Valgmuligheder

  • Fysisk fremmøde
  • Videokonsultation
  • Telefonkonsultation
  • Behovsstyret kontakt
  • Afslutning

Indeholder forberedelsesark

Nej

Udviklet af

Øre- Næse- og Halsafdelingen, Vejle Sygehus efter inspiration af Hjerne-Nerve Sygdomme, Kolding Sygehus, Sygehus Lillbælt

Ansvarlig

Jeanette Lund Winther, sygeplejerske Øre- Næse- og Halsafdelingen, Sygehus Lillebælt

Version

1.0

Seneste opdatering eller review

2024

Adgang til BESLUTNINGSHJÆLPER™

Du har mulighed for at se et preview af den færdige BESLUTNINGSHJÆLPER™ om Kontaktform (pdf), med et påført vandmærke.

Ønsker du at få adgang til den digitale BESLUTNINGSHJÆLPER™ byggeplatform, hvor en BESLUTNINGSHJÆLPER™ bygges, skal du være ansat i en region i Danmark.

International Patient Decision Aid Standards (IPDAS)

Dette beslutningsstøtteværktøj opfylder følgende krav fra IPDAS:

  • 6 ud af 6 kvalificeringskrav. Dette beslutningsstøtteværktøj opfylder IPDAS kvalificeringskrav
  • 3 ud af 5 certificeringskriterier. Medvirkende til at minimere BIAS i beslutningsstøtteværktøj
  • 9 ud af 17 kvalitetskriterier. Optimerer kvaliteten af beslutningsstøtteværktøjet.

Ikke relevante kriterier indgår ikke i vurderingen.

APPFWU02V