Kontaktform på Øre-, Næse- og Halsafdelingen, Sygehus Lillebælt
Beslutningshjælperen Kontaktform er udviklet for at hjælpe patient og kliniker, med at finde den kontaktform, der passer bedst til den enkelte patient.
Valg af kontaktform
Beslutningshjælperen Kontaktform er udviklet for at hjælpe patient og kliniker, med at finde den kontaktform, der passer bedst til den enkelte patient. På Sygehus Lillebælt har vi løfter til vores patienter, der blandt andet omhandler respekt for din tid og præcis og personlig behandling. Dette kan vi imødekomme ved at patienten, i samarbejde med klinikeren, kan vælge mellem fysisk fremmøde, virtuel kontrol eller behovsstyret kontakt.
Fagområde
Øre- Næse- Hals
Valgmuligheder
- Fysisk fremmøde
- Videokonsultation
- Telefonkonsultation
- Behovsstyret kontakt
- Afslutning
Indeholder forberedelsesark
Nej
Udviklet af
Øre- Næse- og Halsafdelingen, Vejle Sygehus efter inspiration af Hjerne-Nerve Sygdomme, Kolding Sygehus, Sygehus Lillbælt
Ansvarlig
Jeanette Lund Winther, sygeplejerske Øre- Næse- og Halsafdelingen, Sygehus Lillebælt
Version
1.0
Seneste opdatering eller review
2024
Adgang til BESLUTNINGSHJÆLPER™
Du har mulighed for at se et preview af den færdige BESLUTNINGSHJÆLPER™ om Kontaktform (pdf), med et påført vandmærke.
Ønsker du at få adgang til den digitale BESLUTNINGSHJÆLPER™ byggeplatform, hvor en BESLUTNINGSHJÆLPER™ bygges, skal du være ansat i en region i Danmark.
International Patient Decision Aid Standards (IPDAS)
Dette beslutningsstøtteværktøj opfylder følgende krav fra IPDAS:
- 6 ud af 6 kvalificeringskrav. Dette beslutningsstøtteværktøj opfylder IPDAS kvalificeringskrav
- 3 ud af 5 certificeringskriterier. Medvirkende til at minimere BIAS i beslutningsstøtteværktøj
- 9 ud af 17 kvalitetskriterier. Optimerer kvaliteten af beslutningsstøtteværktøjet.
Ikke relevante kriterier indgår ikke i vurderingen.