Find vej til din aftale på Vejle Sygehus

Vejle Sygehus har mange afdelinger og afsnit. Vi hjælper dig med at finde frem til, hvor du skal være.

Du er altid velkommen til at spørge i receptionen ved hovedindgangen, hvis du ikke kan finde vej. Så hjælper de eller en stifinder dig frem.

Find vej til din aftale

Benyt hovedindgangen, følg blå streg til Månetårnet, tag elevator/trappe til 5. sal.

Benyt hovedindgangen, følg gul streg til Stjernetårnet, tag elevator/trappe til 3. sal.

Benyt hovedindgangen, følg gul streg til Stjernetårnet, tag elevator/trappe op til 4. sal.

Benyt hovedindgangen, følg gul streg til Stjernetårnet, tag elevator/trappe til 5. sal.

Benyt hovedindgangen, følg gul streg til Stjernetårnet, tag elevator/trappe til 6. sal.

Benyt hovedindgangen, følg gul streg til Stjernetårnet, tag elevator/trappe til 7. sal.

Benyt hovedindgangen, følg lilla streg til Satellittårnet, tag elevator/trappe til kælderen plan 0.

Benyt hovedindgangen, følg grøn streg til skranke/venterum på højre hånd.

Benyt hovedindgangen, følg gul streg til Stjernetårnet, tag elevator/trappe op til 2. sal.

Benyt hovedindgangen, følg gul streg til Stjernetårnet, tag elevator/trappe til 8. sal.

Benyt hovedindgangen, følg grøn streg til Soltårnet, tag elevator/trappe op til 8. sal.

Benyt hovedindgangen, følg gul streg til Stjernetårnet, tag elevator/trappe til 10. sal.

Benyt hovedindgangen, følg rød streg til Endokrinologisk Ambulatorium.

Benyt hovedindgangen, følg blå streg mod Månetårnet til skranken på højre hånd.

Benyt hovedindgangen, følg blå streg til Månetårnet, tag trappe/elevator til 2. sal.

Benyt hovedindgangen, følg blå streg til Månetårnet, tag elevator/trappe til 4. sal.

Benyt hovedindgangen, følg blå streg til Månetårnet til skranken på venstre hånd.

Benyt hovedindgangen, følg blå streg til Månetårnet, tag elevator/trappe til 3. sal.

Benyt hovedindgangen, følg rød streg til Regnbuetårnet, tag elevator/trappe til 3. sal.

Benyt hovedindgangen, følg rød streg til Regnbuetårnet, tag elevator/trappe til 4. sal.

Benyt indgang B, gå til skranken på højre hånd.

Benyt indgang B. Tag elevatoren og tryk 3, eller gå en etage op.

Benyt indgang B, tag elevatoren og tryk 3, eller gå en etage op.

Benyt indgang B, tag elevator/trappe til 5. sal.

Benyt indgang B, tag elevator/trappe til 5. sal

Benyt indgang E5, tag elevator/trappe til 3. sal.

Indgang E5, stuen. Indkørsel ved Lille Grundet Hulvej.

Gå ind ad hovedindgangen og en af husets frivillige vil hjælpe dig til rette sted.

Benyt hovedindgangen, følg gul streg næsten til enden af gangen, hvor lokalet ligger på højre hånd.

Indgang E5, 1. sal. Indkørsel ved Lille Grundet Hulvej.