Sikker post, Onkologisk Afdeling, Vejle

For at sikre dine personlige oplysninger skal du bruge Digital Post, når du sender mails til os.

Hvis du vil sende en e-mail til Onkologisk Afdeling, skal du klikke på

Onkologisk Afdeling, Vejle

Ris og ros

Har du ris og ros til Onkologisk Afdeling, Vejle Sygehus, eller forslag til noget vi kan gøre bedre, så vil vi meget gerne høre fra dig. Dine forslag vil vi drøfte i afdelingen.

Send ris og ros til Onkologisk Afdeling, Vejle Sygehus

Her logger du ind i din digitale postkasse på Borger.dk med enten NemID eller MitID. Så er du klar til at skrive din e-mail direkte til os.

Med digital post sendes din e-mail og dine personlige oplysninger sikkert, og vi beder dig oplyse dit navn og cpr-nummer.

Hvis du ønsker at sende en e-mail, som ikke indeholder personfølsomme oplysninger, kan du skrive til slb.onkologi@rsyd.dk

Jeg har fravalgt Digital Post

Har du fravalgt Digital Post, kan du naturligvis stadig sende os et papirbrev, lige som vi vil svare dig med papirbrev.

Hjælp til Digital Post

Har du spørgsmål om Digital Post, kan du læse mere på siden Breve og e-mails fra og til sygehuset.
Vi kan kun garantere sikkerheden af dine personlige oplysninger, hvis du sender til os gennem "Digital Post" – læs mere på borger.dk.

Sikker post for offentlige myndigheder

De fleste offentlige myndigheder benytter tunnel-kryptering. E-mails der sendes mellem offentlige myndigheder, som f.eks. fra kommune til sygehus, bliver automatisk sendt som sikre e-mails. Som offentlig myndighed, der benytter tunnel-kryptering, kan du derfor sende personfølsomme oplysninger til sygehusets e-mailadresse: sygehus.lillebaelt@rsyd.dk. Angiv eventuelt afdeling.

Sikker post for ikke offentlige virksomheder

Log på din digitale postkasse via Virk.